    Subject: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nr76i2$e4a$3@node2.news.atman.pl> <nr84rn$pj4$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <nr8hfm$i6q$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nr8lrh$be8$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <nr8qml$qnm$1@dont-email.me>
    <57d858ac$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 14 Sep 2016 00:14:26 +0200

    W dniu 2016-09-13 o 22:08, Budyń pisze:

    >> http://przeklej.org/file/3YviVu/reku.jpg
    >
    > czepiasz sie temperatur?

    Się nie czepiam, tylko wskazuje anomalie, fluktuacje lub cud, zależy kto
    w co wierzy.

    > przy tym zakresie pomiarowym raczej w dokladnosc bym nie wierzył.

    Tak na prawdę, to nie wiadomo co i jak jest tam mierzone(no chyba, że Ty
    wiesz, to się pochwal) i czy to może specjalnie jest podkoloryzowane, bo
    wygląda, że to strona jakiegoś sprzedawcy/dystrybutora.
    Ale skoro z pomiarów wychodzą takie cuda, a to nie jedyny jaki
    zauważyłem, to jak mamy oceniać ich wiarygodność?
    Podglądam sobie co jakiś czas i znowu trafił się rodzynek.
    http://przeklej.org/file/t6revR/reku2.jpg
    coś za często.
    Mam inne podejrzenia dlaczego tam się nie bilansują pomiary, jednak to
    tylko moje domysły, no ale przede wszystkim nie wiem co tak na prawdę
    wyświetla ta strona.