  • Data: 2016-09-14 10:37:39
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 września 2016 10:24:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > mam wentylacje grawitacyjną - musze otwierac okna dla >wentylacji - czyli ona sama
    z siebie nie działa skutecznie. >Otwieranie okien jest odpowiednikiem noszenia
    wiadrami wody ze >studni. Chciałbym bezobsługowo, taka mam fantazję :)
    Się wtrące
    właśnie chyba o to chodzi w tej dyskusji
    Chcesz montujesz, nie patrzysz na koszty. Taką masz fantazję, innym nic do tego
    chyba.
    Tylko proszę nie brnij dalej że to ma jakiś EKONOMICZNY sens.
    Bo nie ma.
    Sprzedawców i marketoidów wspierasz czy już może oni Ciebie przerobili?
    A co do komfortu to kwestia dyskusyjna i nie raz dyskutowaliśmy