  • Data: 2010-03-14 23:12:33
    Temat: Re: Rekuperator - warto zakładać?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hnjm8v$kcg$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > To prawda, w styczniu i lutym tak własnie zrobiłem :-)

    I dogrzewales dom wieksza suszarka do wlosow? :-))

    > Moze dlatego ze rekuperatory montowane sa w domach nowych i nie ma jak
    > porównać ze zuzyciem energii przed montażem.

    Sa na tej grupie ludzie z rekuperatorami i czytajac porownawcze dane za
    ogrzewanie wyniki po prostu nie powalaja. Nie ze sa wyzsze, ale nie widac
    zeby byly znaczaco nizsze.

    > A moze dlatego że nie działają i jeszcze trzeba do nich dopłacać, taż
    > takie opinie czytałam :-)))))

    Pewnie dzialaja i pewnie warto ale bardziej dla wygody, bo te dane o
    stratach wentylacji sa zdaje sie mocno przesadzone.

    Pozdro.. TK