  • Data: 2009-04-01 09:51:40
    Temat: Re: Remont starego domu ? Czy budowa nowego ?
    Od: "tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > To faktycznie trzeba się zastanowić, bo potem mieszkać i ciągle myśleć o
    > tym, to nie ma sensu.
    > Pozostaje jeszcze inna opcja, sprzedać i kupić działkę w innej lokalizacji
    > :)

    W duchy nie wierze ale... Otoz tlumacze to sobie chocby tym, ze jak ktos
    buduje dom dokladnie w obrysie starego, to ten stary musial wczesniej splonac
    od pioruna na przyklad, lub tez woda go zabrala. Mialem tam siasiada, ktory
    dwa razy dom odbudowywal, praktycznie budowal, bo w stary piorun strzelil a
    poniewaz byl drewniany wiec doszczetnie splonal. I glupi byl, bo zapewne nie
    wiedzil, ze pioruny maja swoje upodobane miejsca, w ktore sobie wala. On tez
    juz nie zyje ale umarl ze starosci.
    Teraz drugie lub trzecie pokolenie wybudowalo, jak nalezy, dom obok. Murowany
    ale wiezba drewniana. I co bylo? Ano ze piorun strzelil sobie tam gdzie mial w
    zwyczaju, w miejsce, w ktorym stal stary dom a w tym nowym domu tylko
    wszystkie gniazdka elektryczne normalnie eksplodowaly, te osmolone pokrywki
    poodlatywaly a sprzet elektroniczny nie nadawal sie do naprawy. Ale chalupa
    sie ostala, cala.
    Domu nie sprzedam, tam sa moje skarby mlodosci i wspomnienia, zreszta jak tu
    sprzedac 2-hektarowa "dzialke" na ktorej sa jeszcze nikle slady lejow po
    bombach, ktore gesto waliy a zadna z nich w te stodole ani dom obok nie
    trafila?
    Pzdr.