  • Data: 2009-04-01 06:37:37
    Temat: Re: Remont starego domu ? Czy budowa nowego ?
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cenna inormacja. Bylbym calkowicie pewien gdyby nie fakt, ze nowego nie
    > budowales i od poczatku do konca mozesz nie wiedziec "co to jest budowa".
    > Co nie znaczy abym byl przeciwny temu budowaniu nowego.
    W moim przypadku nie był to tylko remont ale też rozbudowa/dobudowa wcale
    nie małej części i przeszedłem przez całe pozwolenia i proces budowania jak
    przy budowie nowego domu.

> [...]
    > budowac nowego. Nie wiem dlaczego; ze potem bedzie w nim straszyc a moze i
    > umrzec kto moze - rozne uzasadnienia slyszalem. Natomiast remontu
    > starego -
    > tradycja nie zabrania.
    > Potwierszeniem tego moze byc moj brat, ktory wybudowal duzy dom z
    > przechowalnia owocow, na miejscu wyburzonej stodooly i mlyna wodnego.
    > Po pierwsze jego lokalizacja budzi duze zastrzezenia (za blisko stumyka) a
    > pomijajac to, on, ten moj brat, wzial i rzeczywiscie umarl w wieku lat 50.
    > jak tu nie wierzyc w zabobony? Za pare lat mam sie do niego przeprowadzic

    To faktycznie trzeba się zastanowić, bo potem mieszkać i ciągle myśleć o
    tym, to nie ma sensu.
    Pozostaje jeszcze inna opcja, sprzedać i kupić działkę w innej lokalizacji
    :)