  • Data: 2012-07-31 22:06:55
    Temat: Re: Rezydencja z rozmachem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5017b10e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

    > To znaczy, ze w stronie berniej niekoniecznie, czyli moze byc pukany,
    > przez ta sama.

    Dokladnie...

    Tak przy okazji - stoje kiedys z kumplem w sklepie spozywczym noca, bo
    zrodelko wyschlo przed czasem i slysze rozmowe dwoch kolesi nieco
    wstawionych, ktorzy tam sie spotkali. Jeden z nich byl z panienka jak
    sadzilem. Niestety w trakcie rozmoway okazalo sie, ze to nie jest panienka.
    Pytanie jednego z nich:
    gdzie jestes?
    Na imprezie.
    Sam?
    Nie z dupa.
    Ta dupa stala obok niego i szczesliwie sie usmiechala.
    Wiec ja akurat mam corke i nie chcial bym zeby ktos ja kiedys pukal, a tym
    bardziej, zeby byla czyjas dupa. Mam tez synow i tez nie chcial bym zeby
    pukali swoje dupy. Mam tez zone i prawde mowiac nigdy jej nie pukalem, no
    ale to tak na skrajnym marginesie.

    Pozdro.. TK