  • Data: 2021-02-16 23:42:43
    Temat: Re: Robot
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2021 o 14:12, P_P pisze:
    > Jestem na kupnie robota sprzatającego - jaki dobry i sprawdzony model
    > polecacie?

    NMSP. Sam odkurzam. Nie ma to jak ruszyć dupę z fotela i samemu znaleźć
    to co w tygodniu się zgubiło, przeglądając czynnie kafelki, wykładzinę i
    szpary w panelach. Odsunąć krzesła, pozbierać zabawki psa i siorbiąc
    odkurzaczem nad paznokciami w dywanie delektować się mocą 1200W
    odkurzacza, który pochłania świat jak Chaos czy Ciemność Mordoru.

    Największą radość sprawia mi jazda po listwach, gdzie AI nie sięga a
    czasem trenuję reflex, kiedy widzę zagubiony 1Gr lub złoty kolczyk.

    Starannie otwieram drzwi do łazienki, kibla i nic mi nie umknie,
    podobnie kiedy myję auto i znajduję jakiś odprysk i mogę go później
    zamalować, żeby nie rdzewiało. To jak wyprawa argonautów po złote runo i
    czuję się jak Jean-Luc Picard z Enterprise w Star Trek, kiedy odkrywam
    niezbadane przestrzenie mojej galaktyki.

    Lenistwo to fajna rzecz ale niezdrowa :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>