  • Data: 2021-02-16 22:56:40
    Temat: Re: Robot
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niedzielę, 14.02.2021 o 17:06, Zenek Kapelinder napisał:

    > Mam tanie dignity niemożliwe chyba już do kupienia. Ma w sześć lat. Wtedy
    kosztowalo 340 złotych czy jakoś podobnie.

    Jak powiada starocerkiewnosłowiańskie przysłowie - bieda biedę rodzi.
    Być biednym to nie wstyd, szczególnie na Bałutach. Więc trzeba po
    prostu szczerze powiedzieć: nie stać mnie na Roombę, czy innego iRobota,
    więc muszę się zaspokajać Dignity. A nie świergolić za przeproszeniem
    o wyższości zmiotki nad odkurzaczem z SI.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)