  • Data: 2023-08-12 09:35:10
    Temat: Re: Roleta
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2023 o 05:12, Cavallino pisze:

    > Nie prościej Wymienić silnik, albo dodać zwijacz na linkę?

    To nie u mnie. Roleta działała kilkanaście lat, ale użytkowniczce nie
    chciało się czekać, aż się podniesie/opuści (przycisk astabilny), to
    firma (ta, która ją montowała) wymieniła na bistabilny. Powiedzieli
    tylko, żeby starać się po dojechaniu wyłączać.
    No i się spalił, bo zapomniała. Trochę się dziwię, że się spalił. Tam
    chyba zawsze jest zabezpieczenie. Bezpiecznik polimerowy?

    No i powiedzieli, że nie ma silnika na wymianę (może coś wymyślą).
    Jeżeli ma być cała nowa roleta, to mam szukać czegoś co dobrze izoluje
    od słońca.
    Nie wiem z czego ta roleta zrobiona (tworzywo?, sprawdzę) może srebrna
    aluminiowa była by lepsza?

    Robert