  • Data: 2011-12-20 09:11:30
    Temat: Re: Rolety - właczniki przy oknach + centalne sterowanie
    Od: " Krzysztof" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mkk <q...@w...pl> napisał(a):

    > Czesc wszystkim.
    >
    > Czy da się w miare bezbolesnie wykonać 'instalacja roletowa' tak, aby oprocz
    > właczników przy oknach mozna było nimi sterowac rowniez z innego miejsca?
    > Wyobrazam sobie to tak, ze kable od silnikow rolet będa isc do wylacznikow a
    > potem dalej i schodzic się przy jakims sterowniku, który wlaczalby lub
    > wylaczal prad na poszczegolnych kabelkach sterujac roletami. Wydaje się
    > proste ale czy wykonalne? Wybaczcie zapewne banalne pytanie...
    >
    > Pozdrawiam!

    Czołem,
    ja używam STR1 od F&F i nie mam zastrzeżeń tanio i skutecznie.
    Mam wyłącznik centralny, dodatkowy wyłącznik sekcyjny, którym otwieram rolety
    w dwóch pomieszczeniach na raz, oraz przyciski przy każdym oknie.
    STR1 to wersja do puszki, ze swojej strony polecam wersję na listwę STR-421 i
    zrobienie całej centrali sterowania roletami w osobnej skrzynce elektrycznej.