  • Data: 2011-12-23 10:44:37
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 10:11, " " <j...@g...pl> wrote:

    > dzięki za odpowiedz Adam,
    > a tak ciągnąc temat, to co być polecił (jaki wymiennik) do takiego układu jak
    > kolega wyżej prezentuje. Czym się kierować przy doborze?

    Zupelnie nie znam sie na kotlach na paliwo stale acz mam kominek w
    ukladzie otwartym polaczony wlasnie wymiennikiem z buforem w ukladzie
    zamknietym. Na co zwracac uwage? Na moc, ktora zalezy od ilosci plyt
    wymiennika (no i oczywiscie od temperatur jakie beda panowac po obu
    stronach). Niech sie ktos bardziej doswiadczony wypowie, acz musialbys
    podac jakiej mocy kociol i jakie obliczone zapotrzebowanie na cieplo.
    No i czy masz kaloryfery, czy podlogowke, czy uklad mieszany.. Im
    wiekszy kociol i instalacja - tym wiekszy wymiennik byc musi :) Ja mam
    w kominku 12kW wymiennik 30-to plytowy.
    pozdr.

    --
    Adam