    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Date: Sun, 25 Oct 2009 21:54:52 +0100

    news:hc2ajq$hov$1@news.onet.pl...

    > 3.6. Rozruch ogrzewania pod3ogowego i uk3adanie wyk3adzin
    > pod3ogowych.
    > Okres wi1zania jastrychu cementowego wynosi 21÷28 dni, dopiero po tym
    > okresie mo?na uruchomia ogrzewanie.
    > Uruchomienie instalacji wykonuje sie z pocz1tkow1 temperatur1 wody 20°C
    > zwiekszan1 ka?dego nastepnego dnia
    > o 5°C a? do osi1gniecia wartooeci projektowanej.
    > Po okresie rozruchu jastrych powinien zostaa odpowiednio wygrzany - min
    > przez 4 dni przy wartooeci maksymalnej
    > (zaprojektowanej) temperatury wody w celu usuniecia nadmiaru wilgoci.

    Nie jestem pewien, bo nie znalazlem jednoznacznych danych a wlasciwie
    wszystkie mowia o wygrzewaniu w celu usuniecia wilgoci. Moja posadzka byla
    robiona w maju. We wrzesniu zaczelo sie ukladanie gresu. Nie sprawdzalem,
    ale wszelkie oznaki wskazuja, ze posadzka jest sucha jak pieprz. Nie
    wygrzewasz przeciez posadzki przed kazdym sezonem?

    > no i pamiętaj że jak sie ma układac deskę typu barlinek to też sa pewne
    > wymagania (opisane w poradniku na stornie firmy barlinek) acha przy
    > projektowaniu podłgoi pod deskę trzeba pamiętać że temperatura pwierzchni
    > desek nie może przekroczyć 26 st, to bardzo ogranicza maksymalną moc
    > układu.

    W ogole wszedzie nastawiam sie na max 26C, poza lazienkami oczywiscie. Na
    razie posadzke rozgrzalem do max 11C. Na wiecej nie mam czasu niestety.

    Pozdro.. TK