    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Date: Mon, 26 Oct 2009 15:08:29 -0700 (PDT)

    On 26 Paź, 23:01, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:cc81dad3-bb9d-4ce7-ad12-01f2b4470edf@
    f16g2000yqm.googlegroups.com...

    > A moze Ty nie piszesz ze zrozumienem?

    Czasem tak ale akurat do ostatniego wywodu sie przylozylem ;)

    > "np. trzy pomieszczenia grzeje do 21st C, jedno do 16st C, a drugie tylko do
    > 10st C"

    Ło rany - no musialbym teraz przytoczyc caly poprzedni akapit. Owszem
    - bede stosowal roznice temperatur w pojedynczych pokojach, na
    poszczegolnych pietrach - ale to bedzie wyregulowane na *rotametrach*
    na stale. Tj. jak puszcze w obieg 40st C to w salonie ma byc 21st C, w
    lazience 24st C, a w sypialni 18st C - tak beda wyregulowane przeplywy
    na rotametrach, tak obliczone moce grzejnikow w stosunku do strat, ze
    tak ma byc i juz - nie chce tym sterowac czujnikami, termostatami
    itp :) Sterowac chce tylko CZASEM dzialania pompy na dana kondygnacje
    i TEMPERATURA dostarczanego medium (to juz glownie przez to ze dla
    pompy ciepla im nizsza temperatura tym wiekszy COP), na podstawie
    JEDNEGO czujnika na danej kondygnacji :) I tak to ma byc wyregulowane,
    ze jakbym umiescil np. w sypialni termostat i na nim zmniejszyl
    temperature z 18 do 16, to w salonie ma mi spasc z "automatu" 21 do
    19. Teraz rozumiesz moje zamysly ? ;) Przy czym chce miec niezaleznie
    sterowany w ten sposob parter, poddasze i piwnice. No, moze w
    ostatecznosci parter i poddasze zrobie razem, a piwnice oddzielnie, bo
    tam bede najczesciej zmienial nastawy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.