  • Data: 2017-01-31 22:50:16
    Temat: Re: Różnica potencjałów między przewodem PE a uziemieniem
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 stycznia 2017 22:37:59 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    mierniki ale kiedys ich nie bylo i sprawdzali.
    petli zwarcia tez mozna dostatecznie dokladnie wyznaczyc majac do dyspozycji miernik
    za dwie dychy i zelazko albo czajnik elektryczny, moze byc suszarka co ma z kilowata.

    > Powiedzmy, że moja płyta nie spełnia tych warunków.

    tak na oko to spełni :)

    > Co dalej?
    > Jaki byłby sens robienia uziomu w domu, skoro i tak nie spełniłby norm?

    za mały uziom sie rozbudowuje az omy bedą akuratne

    > Czy w ogóle jest sens uziemiać w domu, skoro mam pięciożyłowy kabel
    > prowadzony od granicy działki, czyli ok 20m od domu?

    uziomów nigdy za mało, to wazny element bezpieczenstwa, a ten w złączu nie twój wiec
    go nie skontrolujesz

    b.