  • Data: 2017-01-31 23:19:03
    Temat: Re: Różnica potencjałów między przewodem PE a uziemieniem
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-31 o 22:19, Marcin N pisze:

    > Oczywiście, że stoi na piachu. 350 ton piachu budowlanego wysypałem
    > jako podłoże pod płytę.

    Dla Ciebie to oczywiste, dla innych już niekoniecznie.

    > NA czym innym miałaby stać? Na glinie? Na
    > iłach?

    No mój stoi praktycznie na glinie, czy to coś dziwnego?

    Ale zapytam inaczej. Masz protokół z pomiaru tego uziomu fundamentowego
    czy tylko tak na słowo wierzysz temu elektrykowi?
    Jak pomiary są OK, to korzystaj z tego co masz, ale jak nie, to walcz dalej.