  • Data: 2012-09-20 15:50:12
    Temat: Re: Rozpoczęcie sezonu grzewczego
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:k3f666$ro4$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czy jest wentylacja, czy jej nie ma to i tak gorące leci do góry.
    > Zjawisko termoklia występuje ale raczej nie w powietrzu.

    Więc wróćmy do początku.
    Wentylacja na parterze przechwyci część tego lżejszego ciepłego powietrza,
    po drugie zamknięte drzwi pomieszczeń na górze znacznei utrudniają, po
    trzecie wentylacja na górze plus otwieranie okien swoje też robi.
    U mnie przeważnie sa otwarte okna na górze więc te pomieszczenia są naprawdę
    chłodniejsze w lecie niż te na dole.

    Marek