  • Data: 2012-09-22 19:37:22
    Temat: Re: Rozpoczęcie sezonu grzewczego
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:505cb660$1@news.home.net.pl...

    > Nie moja wina, że twój dom gorzej trzyma ciepło.

    A dodobrze mówiłem że afryka...
    Zobacz sobie położenie (wysokość npm) mojego domu i twojego. Może do jakiś
    wniosków dojdziesz.
    A mentalnie to miałem na myśli to, że często bywam w Zakopanem i co rusz
    Warszawiaka spotykam to po dłuższej rozmowie okazuje się że z Warszawą
    ma tylko tyle do czynienia, że albo do Warszawy przyjeżdża na 5 pracy z
    Białegostoku, albo mieszka nie w Warszawie ale pod Warszawą do której
    dojeżdża pierwszym transportem z mlekiem.
    Do ciebie osobiscie nic nie mam ale niestety snam sporo tych "Waszawiaków"
    spod Warszawy. Dzikusy.

    Marek