  • Data: 2010-03-05 10:44:26
    Temat: Re: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

    > Brzmi bardzo zachęcająco, tylko... musimy kupić 15 solarów, więc trzeba
    > się zastanowić nad firmą. Jakie polecasz? Czy one mają gwarancję?

    Ja kupuje te na allegro za 25 zl jeden. Nie maja gwarancji (made in China)

    Czasem taki solar wytrzymuje tylko jeden sezon, ale bywalo ze i 3 lata
    działał. Prosze pamietac, ze u mnie dziala to swietnie ale w duecie (solar
    czyli bateria słoneczna + obok wtykany gleboko do ziemi odstraszacz
    na baterie 2x R-20. Baterie starczaja na pol roku). Zawsze razem.

    Ani jeden z tych na baterie mi sie nie zepsul (maja solidna obudowe
    - sa jak pocisk). Natomast te na baterie sloneczne moga sie zepsuc,
    dlatego ze talerz jest na wierzchu - nie raz sie go nadepnie, jest
    tez bardziej wrazliwy na warunki atmosferyczne). Ale na szczescie
    nie jest to drogie.