    From: agent73 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rura gazowa w kuchni, przedłużenie
    Date: Wed, 20 Jan 2010 18:20:11 +0100

    On Tue, 19 Jan 2010 22:33:56 +0100, "Jackare" <...@s...de.uk.pl> wrote:

    >Dojdziemy. Powoli ale dojdziemy :) Trzymając się wątku gazowego

    [...]

    Ależ nie trzymajmy się! Instalacje wod-kan praktycznie nie stwarzają
    zagrożenia, nie porównuj ich z instalacjami gazowymi!

    >Ja nic, natomiast jestem ciekaw co by zrobiła, jakich odszkodowań i od kogo
    >żądałaby osoba której dziecko zatrułoby się poważnie bakteriami coli przez
    >spapraną kanalizację.

    A weź że nie wymyślaj tutaj sytuacji w stylu "co by było jak by ciotka
    miała wąsy"! Prawdopodobieństwo tego coś wymyślił dąży do zera.
    Już prędzej dziecko podniesie z trawnika psią kupę z zamiarem
    skosztowania (czego raz byłem świadkiem) :-D albo wsadzi sobie palec w
    d... a potem do buzi. I kogo będzie osoba skarżyła? ;-),
    A w razie ewentualnych awarii spapranych instalacji zawsze jest coś
    takiego jak odpowiedzialność cywilna i w zdecydowanej większości
    przypadków to wystarcza. Bo idąc dalej twoim tokiem myślenia, to nie
    mógłbyś zrobić, nawet dla siebie, niczego na co nie miałbyś
    potwierdzonych kwalifikacji... Nie przenośmy do nas tych wszystkich
    absurdów, do jakich doszło społeczeństwo za oceanem. Tam nawet na
    kubku z herbatą musi być napis, że herbata jest gorąca!
    Sorry, ale ja nie chcę żyć w kraju, w którym do wymiany koła na
    zapasowe będę musiał wzywać pomoc drogową, tylko dlatego, że nie
    jestem z zawodu mechanikiem samochodowym! Myślę, że czujesz temat?
    --
    A.