    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rura gazowa w kuchni, przedłużenie
    Date: Wed, 20 Jan 2010 22:11:11 +0100

    Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:socel51q00fc4ll41jc348qv4q24t3ls22@4ax.com...

    > [...]
    >
    > Ależ nie trzymajmy się! Instalacje wod-kan praktycznie nie stwarzają
    > zagrożenia, nie porównuj ich z instalacjami gazowymi!

    > A weź że nie wymyślaj tutaj sytuacji w stylu "co by było jak by ciotka
    > miała wąsy"! Prawdopodobieństwo tego coś wymyślił dąży do zera.
    > Już prędzej dziecko podniesie z trawnika psią kupę z zamiarem
    > skosztowania (czego raz byłem świadkiem) :-D albo wsadzi sobie palec w
    > d... a potem do buzi. I kogo będzie osoba skarżyła? ;-),
    > A w razie ewentualnych awarii spapranych instalacji zawsze jest coś
> [...]

    czuje czuje bo jestem z tych co to wszystko potrafią sami zrobić i prawie do
    wszystkiego mają narzedzia i ciągle im tych narzedzi mało.... Czasami bokiem
    mi to wychodzi ;)
    A to co napisałem wcale nie jest takie nierealne. Nawet moim ludziom kazałem
    kilka razy rozebrać instalację kanalizacyjną bo nie zrobili jej tak jak
    należy, tylko tak jak im było łatwiej. Nie pamiętam ilu klientom musiałem z
    głowy wybijac wieszanie grzejnika nad klozetem - tylu ich było, co gorsza
    wiele razy musiałem sprawić opr. za to samo moim ludziom. Chcieli powiesić
    grzejnik nad klopikiem tylko dlatego że klient tak chciał.... a klient po
    pierwsze znać się nie musi a po drugie nieraz "nie wie co dla niego dobre"
    ;) i my musimy o jego interes zadbać...
    --
    Jackare