  • Data: 2022-07-17 22:28:24
    Temat: Re: Rusztowanie warszawskie - usztywnienie
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-17 o 18:12, heby pisze:

    > Jesli nie wypoziomuje go *perfekcyjnie*, to bez względu na wysokość i
    > tak się będzie bujać. U mnie to 4 poziomy (2+2).
    No nie przesadzaj :) przecież to niewiele, ja jak w domu robiłem
    elewację to stawiałem 28szt, ale w połowie mocowałem.

    > Gdzie wyczytałem, że bez kotwienia, nawet do 5m, choć przyznaje, że tu
    > bym już miał wątpliwości.
    Spokojnie daje radę.

    > Warszawskie niekoniecznie. Hint: ma kółka.
    Ja mam stopy, bez kółek. Możesz postawić też bez tych pierwszych z
    kółkami tylko wtedy musisz podłożyć klocki drewniane pod nogi. będzie
    stabilniejsze :)

    --
    Janusz