  • Data: 2014-05-20 19:22:47
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-15 12:38, ZbyszekZ pisze:

    > powiedział klasyczny niewolnik, który łyknie wszystko co mu chcą wcisnąć.
    >
    > Reklamodawcy sami doprowadzili do tego, że ludzie blokują reklamy ich
    >
    > nachalnością. Według Ciebie jak idę ulicą to mam obowiązek stanąć i
    >
    > przeczytać ze zrozumieniem wszystkie reklamy jakie są w zasięgu wzroku?
    >
    > Bo przecież inaczej pozbawiam reklamodawców kasy
    >
    > Czy to jest takie naprawdę skomplikowane?
    > Ostatni raz:
    > Autor treści dostaje pieniądze za umieszczone reklamy. Nie za to czy je oglądasz
    czy nie, za fakt zamieszczenia. Blokowanie reklam powoduje że nie są wyświetlane,
    spada szansa że firma reklamodawcy będą chcieli płacić za tą formę reklamy.

    Codziennie dostaję na skrzynki e-mailowe po kilkadziesiąt reklam. Ktoś
    komuś zapłacił za ich rozsyłanie i nie pytał mnie o moja zgodę.
    Czy jak je będę blokował to także działam na szkodę reklamodawców?
    Przy okazji dodam, że nie chodzi o reklamy rozsyłane przez serwisy
    internetowe, które udostępniają skrzynki e-mailowe w zamian za reklamy.

    > Nie obchodzą mnie reklamodawcy, tylko autorzy treści.
    > W bardzo głębokim poważaniu mam czy Ty i ktokolwiek inny je ogląda, natomiast
    publiczne namawianie do wyłączenia reklam (nie mówiąc już o ominięciu systemu
    płatności) to namawianie do robienia wbrew systemowi, który pozwala dostać autorom
    chociaż trochę pieniędzy w zamian za ich wysiłek (a omijanie płatności to wprost
    kradzież).

    > Więc po pierwsze nie namawiaj i nie tłumacz innym jak wyłączyć reklamy, bo to
    robisz, to nie tyle źle reklamodawcom, co autorom treści.

    > Po drugie, skąd się biorą coraz nachalniejsze systemy reklamowe? Bo jeden z drugim
    blokuje te mniej nachalne. Więc firmy reklamowe robią co mogą tj. znajdują jeszcze
    bardziej wredne sposoby wyświetlenia.

    Bzdura. Jakby prawo nie zabraniało nasrać komuś na wycieraczkę to
    codziennie byś pod drzwiami czy pod bramą znajdował kupy z reklamą
    papieru toaletowego lub dezodorantu, bo ludzie są zbyt pazerni i chcą
    zdobyć kasę za wszelką cenę.

    > Po trzecie, jeśli w internecie nie będzie reklam to nie będzie bezpłatnych treści.

    Bzdura, a dowodem na to, że jest to bzdura jest fakt, że kiedyś w
    internecie nie było reklam i jakoś ludzie tworzyli strony web.