eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w Polsce › Re: Rzecz dzieje się w Polsce
  • X-Received: by 10.140.104.202 with SMTP id a68mr56510qgf.30.1400621971587; Tue, 20
    May 2014 14:39:31 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.104.202 with SMTP id a68mr56510qgf.30.1400621971587; Tue, 20
    May 2014 14:39:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!h
    l10no1889291igb.0!news-out.google.com!qf4ni5721igc.0!nntp.google.com!c1no115407
    29igq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 20 May 2014 14:39:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <537b8f40$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=159.205.216.4;
    posting-account=I8dqqwoAAACmN8v8Fc8qAtn66_uvvOf_
    NNTP-Posting-Host: 159.205.216.4
    References: <lkomms$4fb$1@news.dialog.net.pl> <op.xfqmffwfn0u1o8@moj>
    <lkq9fh$96m$1@speranza.aioe.org> <op.xfqzvclwn0u1o8@moj>
    <d...@g...com>
    <537169ea$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <lkse5j$ud1$1@speranza.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <d...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <53739c53$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <ll1sqp$s30$2@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <537b8f40$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 20 May 2014 21:39:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:486098
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 20 maja 2014 19:22:47 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > W dniu 2014-05-15 12:38, ZbyszekZ pisze:
    >
    >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > powiedzia� klasyczny niewolnik, kt�ry �yknie wszystko co mu chc�
    wcisn��.
    >
    > >
    >
    > > Reklamodawcy sami doprowadzili do tego, �e ludzie blokuj� reklamy ich
    >
    > >
    >
    > > nachalno�ci�. Wed�ug Ciebie jak id� ulic� to mam obowi�zek stan��
    i
    >
    > >
    >
    > > przeczyta� ze zrozumieniem wszystkie reklamy jakie s� w zasi�gu wzroku?
    >
    > >
    >
    > > Bo przecie� inaczej pozbawiam reklamodawc�w kasy
    >
    > >
    >
    > > Czy to jest takie naprawdďż˝ skomplikowane?
    >
    > > Ostatni raz:
    >
    > > Autor tre�ci dostaje pieni�dze za umieszczone reklamy. Nie za to czy je
    ogl�dasz czy nie, za fakt zamieszczenia. Blokowanie reklam powoduje �e nie s�
    wy�wietlane, spada szansa �e firma reklamodawcy b�d� chcieli p�aci� za
    tďż˝ formďż˝ reklamy.
    >
    >
    >
    > Codziennie dostaj� na skrzynki e-mailowe po kilkadziesi�t reklam. Kto�
    >
    > komu� zap�aci� za ich rozsy�anie i nie pyta� mnie o moja zgod�.
    >
    > Czy jak je b�d� blokowa� to tak�e dzia�am na szkod� reklamodawc�w?

    A na Kubie wyzyskują dzieci. Co ma piernik do wiatraka? To że to i to reklama to
    jeszcze nie wystarczy.


    >
    > Przy okazji dodam, �e nie chodzi o reklamy rozsy�ane przez serwisy
    >
    > internetowe, kt�re udost�pniaj� skrzynki e-mailowe w zamian za reklamy.
    >
    >
    >
    > > Nie obchodz� mnie reklamodawcy, tylko autorzy tre�ci.
    >
    > > W bardzo g��bokim powa�aniu mam czy Ty i ktokolwiek inny je ogl�da,
    natomiast publiczne namawianie do wy��czenia reklam (nie m�wi�c ju� o
    omini�ciu systemu p�atno�ci) to namawianie do robienia wbrew systemowi, kt�ry
    pozwala dosta� autorom chocia� troch� pieni�dzy w zamian za ich wysi�ek (a
    omijanie p�atno�ci to wprost kradzie�).
    >
    > >
    >
    > > Wi�c po pierwsze nie namawiaj i nie t�umacz innym jak wy��czy� reklamy,
    bo to robisz, to nie tyle �le reklamodawcom, co autorom tre�ci.
    >
    > >
    >
    > > Po drugie, sk�d si� bior� coraz nachalniejsze systemy reklamowe? Bo jeden z
    drugim blokuje te mniej nachalne. Wi�c firmy reklamowe robi� co mog� tj.
    znajduj� jeszcze bardziej wredne sposoby wy�wietlenia.
    >
    >
    >
    > Bzdura. Jakby prawo nie zabrania�o nasra� komu� na wycieraczk� to
    >
    > codziennie byďż˝ pod drzwiami czy pod bramďż˝ znajdowaďż˝ kupy z reklamďż˝
    >
    > papieru toaletowego lub dezodorantu, bo ludzie sďż˝ zbyt pazerni i chcďż˝
    >
    > zdobyďż˝ kasďż˝ za wszelkďż˝ cenďż˝.
    >

    Możemy i takich czasów doczekać.


    >
    >
    > >
    >
    > > Po trzecie, je�li w internecie nie b�dzie reklam to nie b�dzie
    bezp�atnych tre�ci.
    >
    >
    >
    > Bzdura, a dowodem na to, �e jest to bzdura jest fakt, �e kiedy� w
    >
    > internecie nie by�o reklam i jako� ludzie tworzyli strony web.

    Oczywiście, kiedyś książki pisali i jedli wyłącznie surowe mięso.
    Jakie to były strony? Pasjonaci dla pasjonatów, teraz internet już nie jest taki
    dziki, a i wymagania (a co za tym idzie nakład pracy aby je spełnić) znacznie
    większe.

    --
    ZZ@private

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1