    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Date: Wed, 21 May 2014 10:05:38 +0200
    <f...@g...com>
    <6fhauqprvyr1$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <8...@g...com>
    <6...@g...com>
    <ll2l44$qkn$1@speranza.aioe.org>
    <5...@g...com>
    <537b0bb7$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <llffto$8p2$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    dyskusyjnych:da3220ab-fed0-40bd-b72d-8d9327aa853b@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 20 maja 2014 13:55:04 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Ty ju� ca�kowicie straci�e� kontakt z rzeczywisto�ci�!

    > Akurat tu sie z Jackiem zgodze praktycznie w 100%

    No to podaj paragraf, który nakazuje ostrzegać przed reklamami.

    Przypominam telewizja jak puszcza film to nie ostrzega że będzie rozpoczęty
    albo przerywany reklamami, idąc do kina kupujesz bilet na film, co więcej
    jest podana godzina o której ma być wyświetlony, a o tej godzinie lecą
    reklamy itd.

    Bynajmniej nie jestem zwolennikiem reklam i właśnie dlatego nie chodzę do
    kina tylko oglądam filmy w domu, ale pisanie że jest to łamanie prawa,
    "przymusznaie" i że klikając w link zawiera się umowę obejrzenie tylko i
    wyłącznie filmu to kompletne bzdury.

    Pozdrawiam
    Ergie