eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w PolsceRe: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Date: Wed, 21 May 2014 13:45:48 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <lli3le$h8k$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lkomms$4fb$1@news.dialog.net.pl>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <ll1sml$bql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ll1uqj$e2n$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <6fhauqprvyr1$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <8...@g...com>
    <6...@g...com>
    <ll2l44$qkn$1@speranza.aioe.org>
    <5...@g...com>
    <537b0bb7$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <llffto$8p2$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <llhmri$col$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <llhukt$6gv$1@usenet.news.interia.pl> <lli1eq$mjm$1@speranza.aioe.org>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-37-7-8-165.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400672750 17684 37.7.8.165 (21 May 2014 11:45:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 May 2014 11:45:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <lli1eq$mjm$1@speranza.aioe.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:486118
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-21 13:08, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    > news:llhukt$6gv$1@usenet.news.interia.pl...
    >> Jak mozna wytlumaczyc niechodzenie do kina przez reklamy? Nie chodza
    >> ale bronia. :-) Mi to traci paranoja, ale OK.
    >
    > mozna, mozna, szukasz plusów i minusów kazdego działania. Na plus
    > -obejrze nowy film w dobrej jakosci , a minusy: cena biletów i zbyt
    > długie reklamy. Jesli minusy przewyższają plusy nie ide. Zatem własciwie
    > w ostatnim roku to chyba tylko na grawitacji byłem, bo uznałem ze ten
    > film da "nadwyżkę" plus/minus.
    > A na inne, potencjalnie fajne, nie poszedłem. Długosci reklam
    > przekraczają poczucie przyzwoitosci normalnego człowieka...

    Ale wlasnie o tym pisze.
    Z jednej strony biadola, ze reklamy, a z drugiej strony tlumacza ze tak
    ma byc.Przez reklamy nie pojda, ale reklamom nie powiedza dosc. Zupelnie
    jakby to byla sprawa klimatu a nie demokracji.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1