    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Date: Fri, 27 Oct 2017 23:12:59 +0200

    Lisciasty pisze:

    > Bo ja wiem... Jak się rodzina zlezie na urodziny dzieciaka i masz
    > w chałupie np. 20-25 osób przez parę godzin, to przydałoby się mieć
    > wentylację zdolną jechać "na full" i przy okazji nie hałasującą.
    > Jak dla mnie to jest bubel...

    Może i bubel. Ale skoro można mieć go za darmo lub za dopłatą (przy
    zbilansowaniu odszkodowań), to czemu nie? Się zejdą, to się wtedy
    okna poroztwiera i będzie git. Nawet grzać nie trzeba. Miałem kiedyś
    mieszkanie o powierzchni 54 metrów, które za Gomułki opisano jako M5.
    Zdarzało się, że temu "em" nadawaliśmy dwucyfrową krotność eksploatcyjną.
    Nikt nie zmarzł, mimo tęgich mrozów, nikt się nie udusił. Przez całą noc.

    --
    Jarek