eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak › Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 10 Nov 2021 13:49:32 -0800 (PST)
    Subject: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył
    strażak
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 8 November 2021 at 23:01:36 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    chemiczny, który by umożliwiał łatwą weryfikację szczelności, nieszczelności
    instalacji LPG, generując efekt fluorescencyjny po oświetleniu światłem UV
    tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...
    zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.

    litowych siedzi kierowca codzienni.
    punktu widzenia trakcji to jak najniżej. Dodatkowo ładowanie/szybkie
    rozładowanie(ostra jazda) generuje b. dużo ciepła, więc potrzebna duża powierzchnia
    chłodzenia, dlatego wsadzili pod podłogę, a nie upchali do bagażnika, przy okazji
    likwidując przestrzeń ładunkowa, coś za coś...
> [...]
    > i chronic doope i jajka przed ugotowaniem
    >
    > Melonowi nie wolno wierzyć
    > Bo jak mało elektryków to mało wypadków
    > Jak dużo elektryków to będzie dużo wypadków, dużo spalonych kierowców, jak w
    krematorium

    > Nowe aku może i bezpieczne ale po kilku latach bateria w smartfonie puchnie, to i
    melonowe aku spuchną

    > A co do szczelności klimy w samochodzie, to jest nieszczelna
    > ale to wada fabryczna, wada technologiczna.
    >
    > Ale ta sama jakość wykonania jak instalacji LPG
    >
    > Czyli i to i to jest nieszczelne, ale producenci samochodów nic nie robią, gdyz
    zrezygnowali z fabrycznej instalacji LPG aby nie płacić odszkodowań za wypadki,
    pożary

> [...]
    tego ucieka w ~pół roku to trochę trudno wykryć którędy...

    > Nie trudno, gdyż wykrywa się podczas napelniania i uszczelnia
    > ale to patologia, aby klima byla nieszczelna w 21 wieku.
    >

    > ==Taki wyciek gazu można sobie spokojnie podarować, jeśli nie da się
    zmierzyć/zauważyć zwykłym czujnikiem, to na 100% nie jest niebezpieczny.

    > Da się wykryć nie czujnikiem a w UV i to się robi.
    > Czemu producent klimy jest takim dziadem , że nie potrafi wyprodukować szczelnej
    klimy ?

    > Jak nie potrafi wyprodukować szczelnej klimy to i nie potrafi wyprodukować
    szczelnej instalacji LPG i kierowca ryzykuje zatruciem albo ugotowaniem jajek w
    pożarze.
    gaz się pali raz

    ==Wybuch gazu w Opolskiem. Dwie osoby ranne

    Do zdarzenia doszło w czasie prac instalatorskich w domu jednorodzinnym w
    miejscowości Polska Nowa Wieś. Jak podaje straż pożarna, konstrukcja budynku uległa
    poważnemu uszkodzeniu.
    Dzisiaj, 19:09
    Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę

    https://www.onet.pl/informacje/onetopole/wybuch-gazu
    -w-opolskiem-dwie-osoby-ranne-na-miejscu-dzialaja-sl
    uzby/mbrwk76,79cfc278

    Wybuch w kamienicy w Ścinawie. Zawaliła się część budynku

    W środę wieczorem doszło do eksplozji w jednej z kamienic w Ścinawie (woj.
    dolnośląskie). Część budynku się zawaliła - informuje TVN24.
    Dzisiaj, 22:26 | aktualizacja Dzisiaj, 22:42
    Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę

    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/scinawa-w
    ybuch-w-kamienicy-zawalila-sie-czesc-budynku/tcdf0mb
    ,79cfc278