    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Date: Sat, 27 Mar 2010 11:14:55 -0700 (PDT)

    On Mar 27, 6:41 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:8d4a0dee-f9f9-4a99-a6f9-bf076ba64378@
    u22g2000yqf.googlegroups.com...

    eat=directlink

    > Widocznie twój czas jest bardzo tani i podoba ci się ten styl. Ja bym w
    > życiu nie chciał mieć tak wykończonych schodów w swoim domu i wolałbym
    > zapłacić kasę stolarzowi. O poręczy to już nawet nie piszę.

    Moj czas jest darmowy. Wole cos robic w domu niz lezec na tapczanie.
    Wykonczenie rzecz gustu, ale za roznice cen wole sobie co innego
    zrobic/kupic.
    Jesli wolisz stolarzowi zaplacic to plac twoja kasa a stolarz i tak
    analfabeta bedzie. Ja wole wydac kase w inny sposob.
    Konstruktywna krytyka buduje w tym przypadku nic nie zbudowala.
    Rozumiem ze wolisz schody po pewnym czasie wylozone dywanikiem aby
    czasem lakier sie nie zniszczyl.