    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Date: Sat, 27 Mar 2010 21:00:32 +0100

    >No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    >1500 PLN na mc. A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.

    Zalatuje pokrzywdzonym przez kapitalizm komunistą. Wszyscy stolarze chcieli
    te 8 kzł? I pewnie bezczelni chcieli jeszcze tratlki dorobić, co?

    >Zdjecia pokazalem aby udowodnic kazdemu ze mozna za 4x mniej zrobic
    >cos lepszego niz drewniane schodki.

    Coś lepszego w twojej opinii. Mogłeś schody pomalować farbą do betonu to
    byłoby jeszcze szybciej i jeszcze taniej.

    >Oczywiscie kazdy ma inne poczucie estetyki. Ale z tego co pamietam z
    >poprzedniej dyskusji wiekszosc byla przeciwna bo zle, nieladnie, ze
    >wogole biednie etc.

    A ty budujesz dla innych czy dla siebie? Po co publikujesz te zdjęcia?

    >A ja teraz moge za zaoszczedzona kaske kupic ... hm cos fajniejszego
    >niz deseczki do stąpania.

    To sobie kup, tylko nie wrzucaj już zdjęć tych rzeczy jeśli nie chcesz
    komentarzy.