    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Date: Sat, 27 Mar 2010 21:05:40 +0100

    Kudlaty wrote:

    > No mam problemy jak widze ze ludzie zapierdzielaja po 8 h dzienie po
    > 1500 PLN na mc.

    to niech sie coś nauczą robić...

    Wybacz ale za 1500 to chyba tylko ktoś na paleciaku jeździ albo w kiosku
    ogórki sprzedaje.

    > A koles za pare deseczek bierze 8 kPLN.

    ale wiesz jak sie robi schody? jak są zbudowane trepy? że trzeba jednak mieć
    wyposażony odpowiednio warsztat i jednak umieć drewno obrabiać?

    do układania płytek wystarczy w najlepszym przypadku solidna piła wodna z a
    3000 zł

    do produkcji schodów i innych meblowych bajerów, trzeba mieć lokal
    (warsztat) z przestrzenią na składowanie drewna, stół pilarki frezarki i
    inne narzęcia oraz przyżądy imho wyposażenie stolarzą to jakieś 20 000
    minimum.