  • 1. Data: 2010-09-27 15:28:53
    Temat: Re: Schody - metalowa konstrukcja
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Leonid2009" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i7q04i$m0f$1@speranza.aioe.org...

    > - da się to jakoś malowac żeby to jakoś wyglądało np na kolor srebrny,

    Dość ładnie wygląda lakier młotkowy Hammerite lub Corrostop. Osobiście
    malowałem młotkowym Hammeritem i Corrostopem stalowe elementy na zewnątrz
    jak i wewnątrz i od ok. 10 lat jest spokój. Jak zrobisz to porządnie
    dokładnie usuwając najmniejsze plamki rdzy i odtłuszczając powierzchnię
    acetonem to myślę, że i Twoje dzieci nie będą miały czego malować.