    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Date: Sat, 6 Feb 2010 10:48:14 +0100

    news:hkj94i$93t$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie rozumiem, jak mozna o cos takiego pytac.

    Nie rozumiem jak można pisać "Chyba najgorsze rozwiazanie" nie uzasadniając
    tego.
    Widziałem takie rozwiązanie w kilku domach i wielokrotnie w hotelach,
    restauracjach i jakoś się nie dopatrzyłem jakichś większych minusów takiego
    rozwiąznia, a już tym bardziej dziwi mnie stwierdzenie, że "jest to
    najgorze rozwiązanie".
    Osobiście lubię drewno, bardzo mi się podoba, sam z resztą mam w domu
    drewniane schody, ale wkur.... mnie drewno na schodach swoim skrzypieniem i
    dudnieniem.
    Ponieważ wielokrotnie chodziłem po takich schodach oklejonych lub tylko
    wyłożonych wykładziną dywanową to czasami mam ochotę zamienić te drewniane
    schody na betonowe z taką właśnie wykładziną. Wykładzina nie musi byc
    przecież klejona jeżeli ktoś się obawia, że mu się zniszczy i nie będzie
    mógł jej później zerwać. Wystarczy tylko ją połozyć przytrzymując
    specjalnymi stalowymi czy mosiężnymi prętami lub po prostu listwami w rogu
    pomiędzy podstopnicą, a stopniem.
    Tak więc jeżeli masz jakieś konkretne powody aby tak twierdzić to proszę
    uzasadnij dlaczego tak twierdzisz, bo nie bedę ukrywał, że sam jestem
    zainteresowany właśnie nad takim rozwiązaniem schodów jako docelowych.
    Płytki na schodach mi się nie podobają poza tym miałem już przykre
    doświadczenie zjechać plecami po takich schodach, kiedy się poślizgnąłem, bo
    były mokre. Podoba mi się najbardziej drewno, ale ma swoje minusy.
    Wykładzina pod względem estetycznym jest akceptowalna, ale za to posiada
    zalety, których nie ma drewno, ani płytki.