  • Data: 2010-02-07 00:38:42
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak chcesz naprawdę tanio to farba na beton np. betonmal.
    Jeszcze możesz nałożyć posadzkę żywiczną ale nie pamiętam jaki jest
    tego koszt
    Marcin

    Witam

    Posadzkę żywiczną robiłem w piwnicach i garażu.
    Płaciłem 50 zł za 1 m kw., to cena robocizny z materiałem.
    Mam zrobioną w wersji antypoślizgowej czyli z dodatkiem piasku kwarcowego.
    Do piwnicy i garażu może być, ale w części mieszkalnej raczej nie.

    Całą dyskusję śledziłem z wielkim zaciekawieniem bo też miałem ten dylemat jak
    wykończyć schody.
    Po przeanalizowaniu wszystkich możliwości już wcześniej zdecydowałem się na
    wykładzinę.
    Musi być gęsta by na krawędziach stopni nie świeciła swoim podkładem - warstwą
    nośną, znaczy filcem.
    I znalazłem taką w Obi za jedyne 24,99 za m kw.
    Teraz muszę rozstrzygnąć czy kleić czy dać drążki (listwy) podtrzymujące
    wykładzinę u zbiegu stopnia z podstopniem.
    Skłaniam się ku klejeniu bo mniej z tym roboty ( odpada wiercenie w betonie pod
    owe drążki / listwy), a tych stopni mam od cholery ...
    Tylko nie bardzo wiem jaki klej zastosować by było to trwałe połączenie, na
    lata.
    Może podpowiecie w sprawie kleju ..

    Pozdrawiam
    JM