  • Data: 2010-02-14 16:19:12
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 14, 8:26 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:bb2f0a1e-95a3-4154-89df-4d62270a5dc1@
    y33g2000yqb.googlegroups.com...

    > Kurcze powiedz skad Ty te ceny bierzesz/
    > Wczesniej pisales o grzejnikach 20% wiekszych drozszych o 150zl gdzie
    > faktycznie sa drozsze o 30zl a teraz piszesz ze beton na schody to 3000zl(za
    > 3000zl to chyba betonu na caly strop starczy
    > Drewno 5000zl?
    > Schody z reguly maja 14stopni w domu, 1 stopien drewniany to maks 100zl
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    Policz dokladnie wg KRN. To sie dowiesz ile kosztuje robota.
    Jesli zatrudniasz ziutka bez rachunku i wogole jakis podejrzanych
    typow to pozniej masz 14 stopni jak do piwnicy.
    Pozatym jest taki switny wzor na schody i wedlog niego wychodzi mi ze
    minimum to 16 a powinno byc wiecej aby sie dobrze chodzilo.