    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody wejsciowe trojkatne.
    Date: Mon, 20 Jul 2009 10:51:40 +0200

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h41ajb$2ll$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Hej, Maniek a to nie Ty odradzałeś wykonywanie wszelkich scian
    > półokrągłych i tego typu udziwnień?:)

    Hehe, ja we wlasnej osobie. Niedlugo kafelkarz bedzie meczyl sie z lukami
    przy okazji posadzki i zobaczymy jaka bedzie mial zadowolona mine.

    > Bo jak zrobisz te trójkątne schody to kafle będziesz musiał też później
    > docinać w trójkąty.

    No to wiem, szukam jakiegos kompromisu narazie. Moze jakas mysl sie z tego
    urodzi. :-)

    > Druga sprawa to rozumiem, że to będzie np. trójkąt równoramienny gdzie
    > podstawa będzie przylegała do ściany z drzwiami wejściowymi?
    > A co zrobisz z tym ostrym szpicem ( wierzchołkiem)?
    > No chyba że to będzię coś ala trapez

    Nie mysi byc rownoramienny, moze byc rownoboczny z bokiem dlyzszym przy
    drzwiachi i jednym krotszym powiedzmy trepowym. :-) Na razie mysle i pytam,
    decyzje nie zapadly.
    Widzialem cos takiego, ale przy okazji niby tarasy wejsciowego i wygladalo
    bardzo ciekawie. Oczywiscie musi to pasowac do domu i do "wiejskiech chatki"
    raczej bym sie nie odwazyl. Dach mam ostry bez naczulkow przenikajacy sie na
    cztery strony, wiec mysle ze nie bylo by zle.

    Pozdro.. TK