  • 1. Data: 2009-07-19 19:08:18
    Temat: Schody wejsciowe trojkatne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Zona moja wpadla na pomysl, zeby schody wejsciowe do domu zrobic w ksztalcie
    trojkata. Prostokatne schodzone na trzy strony wychodza jakies duze, na
    wprost nie bardzo mi pasuja. Musze miec 4 albo 5 stopni trojkatne beda o
    jeden bok mniejsze i schodzone na wszystkie strony, takie dwa w jednym.
    Ma ktos doswiadczenie z takimi rozwiazaniami?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-07-20 00:37:37
    Temat: Re: Schody wejsciowe trojkatne.
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Lip, 21:08, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jeden bok mniejsze i schodzone na wszystkie strony, takie dwa w jednym.
    > Ma ktos doswiadczenie z takimi rozwiazaniami?

    A jak będą otwierane drzwi wejściowe... na zewnątrz czy do wewnątrz?

  • 3. Data: 2009-07-20 08:07:04
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >A jak będą otwierane drzwi wejściowe... na zewnątrz czy do wewnątrz?

    Na zewnatrz.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-20 08:38:54
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > jednym.
    > Ma ktos doswiadczenie z takimi rozwiazaniami?

    Hej, Maniek a to nie Ty odradzałeś wykonywanie wszelkich scian półokrągłych
    i tego typu udziwnień?:)
    Bo jak zrobisz te trójkątne schody to kafle będziesz musiał też później
    docinać w trójkąty.

    Druga sprawa to rozumiem, że to będzie np. trójkąt równoramienny gdzie
    podstawa będzie przylegała do ściany z drzwiami wejściowymi?
    A co zrobisz z tym ostrym szpicem ( wierzchołkiem)?
    No chyba że to będzię coś ala trapez

  • 5. Data: 2009-07-20 08:39:51
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Lip, 10:07, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na zewnatrz.

    To może być słabo z miejscem... Otwierający drzwi będzie zrzucał tego
    co stoi na zewnątrz....

  • 6. Data: 2009-07-20 08:45:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >To może być słabo z miejscem... Otwierający drzwi będzie zrzucał tego
    >co stoi na zewnątrz....

    To jest kwestia do przemyslenia z proporcjami tych schodow wzgledem drzwi.
    Troche nowatorski pomysl, ale prostokatne standardowe wychodza jakies
    strasznie duze.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-07-20 08:51:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hej, Maniek a to nie Ty odradzałeś wykonywanie wszelkich scian
    > półokrągłych i tego typu udziwnień?:)

    Hehe, ja we wlasnej osobie. Niedlugo kafelkarz bedzie meczyl sie z lukami
    przy okazji posadzki i zobaczymy jaka bedzie mial zadowolona mine.

    > Bo jak zrobisz te trójkątne schody to kafle będziesz musiał też później
    > docinać w trójkąty.

    No to wiem, szukam jakiegos kompromisu narazie. Moze jakas mysl sie z tego
    urodzi. :-)

> [...]
    > podstawa będzie przylegała do ściany z drzwiami wejściowymi?
    > A co zrobisz z tym ostrym szpicem ( wierzchołkiem)?

    Nie mysi byc rownoramienny, moze byc rownoboczny z bokiem dlyzszym przy
    drzwiachi i jednym krotszym powiedzmy trepowym. :-) Na razie mysle i pytam,
    decyzje nie zapadly.
    Widzialem cos takiego, ale przy okazji niby tarasy wejsciowego i wygladalo
    bardzo ciekawie. Oczywiscie musi to pasowac do domu i do "wiejskiech chatki"
    raczej bym sie nie odwazyl. Dach mam ostry bez naczulkow przenikajacy sie na
    cztery strony, wiec mysle ze nie bylo by zle.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-07-20 08:54:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > To jest kwestia do przemyslenia z proporcjami tych schodow wzgledem drzwi.
    > Troche nowatorski pomysl, ale prostokatne standardowe wychodza jakies
    > strasznie duze.

    Taki trapez to kompromis chyba jest. Ja właśie też będe w najbliższych
    tygodniach robił i chcieliśmy z żoną półokrągłe ale za dużo problemów itp.
    Zrobie taki tapez. Ja robię stopnie z cegieł klinkierowych ułozonych na
    podmurówce na "sztoc" a podest z kostki granitowej.
    U moich rodziców dzisiaj właśnie kafelkarz zaczął kleić płytki klinkierowe
    na schody.
    Zobaczymy czy z 10 lat te płytki wytrzymają.
    Majster sprawdzony, położy raczej bez fuszerki.
    Tylko kurcze tani jakiś- 25zł za mkw;)))

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-07-20 13:35:40
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Lip, 10:45, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To jest kwestia do przemyslenia z proporcjami tych schodow wzgledem drzwi.
    > Troche nowatorski pomysl, ale prostokatne standardowe wychodza jakies

    A co będzie podtrzymywać (jeżeli coś będzie) daszek nad schodami?
    Bo słupek centralny na schodach to upierdliwość przy np. wnoszeniu
    mebli...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-07-20 13:43:08
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 20 Lip, 10:45, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    >A co będzie podtrzymywać (jeżeli coś będzie) daszek nad schodami?
    >Bo słupek centralny na schodach to upierdliwość przy np. wnoszeniu
    >mebli...

    Daszek wiszący na

    Krzysiekścianie np.