  • Data: 2013-04-15 16:25:25
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 16:06:04 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie pisałem by nic nie robili, ale by robili w nocy.

    Jako odbiorca prywatny wolalbym, zeby robili w dzien bo w nocy to ja chce moc sobie
    swiatlo wlaczyc, a nie siedziec przy swieczkach :-) Wyobrazasz sobie jak wieczorem /
    w nocy wylaczaja prad na jakims duzym osiedlu - zobacz jaka bedzie panika chociazby
    przez fakt ze na klatce schodowej ciemno jak w dupie, nie da sie wyjsc ani dostac do
    domu bo sie mozna na schodach zabic :)

    Jako przedsiebiorca pewnie wolalbym zeby robili w nocy. Pytanie ilu w tamtym rejonue
    jest odbiorcow prywatnych, a ilu przedsiebiorcow i co jest mniejszym zlem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.