  • Data: 2009-04-07 09:51:01
    Temat: Re: Składowanie drewna na opła przy granicy działki
    Od: Łukasz <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" napisał w wiadomości
    Z tego co zrozumiałem sąsiad mu podtruwa wszelkie roślinki które rosną
    przy płocie ... Póki co sadzenie nie ma sensu ...
    ;-)

    Już nie podtruwa, na początku roku zainstalowalem kamere która ładnie
    obserwuje co się dzieje.Ostatno ładnie zarejestrowala jak wlazl na
    ogrodzenie z piłą i drzewko chcial mi obcinac;)Jak mnie usłyszał z pytaniem
    co kur.... robi to zwalil sie z tych beli i udawał że to nie on.Normalnie
    gorzej niż dziecko w przedszkolu.5 samochodów na placu zero zieleni i jedyne
    co robi to przyczepia do tych fur przyczepke i zwiedza okoliczne smietniki w
    poszukiwaniu materialu do ciecia i palnia:)