  • Data: 2017-09-28 16:34:40
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    collie pisze:

    > Nie kombinuj jak koń pod górę, gdy zostaniesz przyłapany na głupocie -
    > "Starczy sobie zmontować wzornik łuku z osb i na nim klasc cegly.

    Każden jeden murarz powie, że "kładzie cegły", nie inaczej. A gdy
    zdarzy się chłop nerwowy, to za takie czepialstwo potrafi odwdzięczyć
    się trzymaną w ręce cegłówką.

    > Od góry lać beton" - tylko powiedz "moja culpa".
    >
    > Weź i pokaż jak taka cegła posmarowana zaprawą trzyma się dupką
    > na drewnianym wzorniku w pozycji prawie poziomej w dolnej części
    > łuku. Albo lepiej weź i się nie kompromituj do cna.

    Pewnie jest gdzieś na jutubie jak się te przesklepienia międzybelkowe
    w stropie Kleina kładzie. Jeśli ktoś jest całkiem pozbawiony wyobraźni,
    może sobie popatrzeć.

    Jarek

    --
    Grzesiek Kubiak, czyli Kuba rządził naszą podstawówką
    Po lekcjach na boisku ganiał za mną z cegłówką