  • Data: 2015-08-23 11:59:12
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Aug 2015 15:56:50 +0200, FEniks napisał(a):

    > Podobno. Jeśli wilgotność powietrza nie jest duża.

    Nie jest - powietrze jest tak suche, że drzwi i parkiet nam sie rozsycha.

    > Przy ostatnich
    > upałach nawet umyta podłoga schła dłużej niż zwykle. Na szczęście teraz
    > już u nas komfort.
    >
    > Ewa

    U mnie wszystko schło i nadal schnie w sekundę (teraz wiatr na dworze i
    sucho nadal, więc pogoda sucha do kwadratu) - co też Ty opowiadasz. W te
    upały pogoda była równikowa, teraz bardziej kontynentalna i też powietrze
    suche jak pieprz; chyba chałupę macie zawilgoconą.