  • Data: 2022-01-21 12:24:59
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-21 o 12:09 +0100, Marek napisał:
    > No to skoro rama jest metalowa to nie ma szans by przy -5 na zew i
    > przy +20 wew temperatura ramy była wyższa niż 13. O niższych niż -5
    > temp. nie wspominając.

    Nigdy nie miałem metalowych ram okiennych, więc moje doświadczenie w
    tej materii jest żadne. Domniemywam jednak, że ta rama to nie jeden
    blok żelastwa, tylko jakiś fikuśnie zoptymalizowany profil.
    Zoptymalizowany pod kątem jak najmniejszego przewodnictwa cieplnego, ma
    się rozumieć. Być może producent podaje jakieś dane w tym temacie? A
    tak w praktyce, to jaką te ramy mają obecnie temperaturę?

    Mateusz