  • Data: 2013-10-01 17:50:37
    Temat: Re: Śmieci cd.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 października 2013 16:41:10 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > na wysyłaniu HDPE do Chin. Różnica pomiędzy nami jest taka, że ja to
    >
    > zweryfikowałem w praktyce na wiosnę tego roku po tym jak w przedszkolu znowu
    >
    > zaczęła się akcja zbierania nakrętek.
    >

    > Rodzice naczytali się w necie jaki to majątek są warte zakrętki zbierane
    >
    > przez dzieci a przedszkole z tego tytułu dostawało kilkadziesiąt zł rocznie
    >
    > i oczywiście znaleźli się tacy co zaczęli nawoływać by wziąć sprawy we
    >
    > własne ręce i samemu zawozić te nakrętki do skupu. Okazało się że jeśli ktoś
    >
    > tego nie zawiezie przy okazji to nie zarobi nawet na paliwo. O straconym

    Nie spisek tylko doskonały interes dla pociotków tych co rządzą w gminach. Jakby był
    to kiepski interes to nie powstawały by od razu duże i dobrze wyposażone za unijne
    pieniądze firmy. Idź po tysiąc złotych dopłaty że niby nowocześniejszy piec
    zamontujesz. Wypiąstkują Cie w przedbiegach. A ktoś pójdzie i oczywiście bez żadnych
    znajomości wynajmie od gminy ładny kawałek terenu na sortownie. Od razu z jakimiś
    budynkami oczywiście. Jego projekt dostanie najwięcej plusów dodatnich i załapie się
    na kilka milionów złotych bezzwrotnej pomocy z pieniędzy UE. Trzeba przyznać ze tym
    pociotom też się spierdoliło życie. Były czasy że kupowali fabryki za równowartość
    tego co fabryka w dniu sprzedaży miała w kasie i na koncie. I w śmieciach przyszło im
    robić.