  • Data: 2013-08-06 09:28:54
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ktohn8$38g$...@u...news.interia.pl...

    > A ja mam inne wrazenie. Kiedys pisywal tu Werbinski co to na akcjach po
    > kilkasetek dziennie zarabial podobno. Tak tez mu wychodzilo, ze za
    > wszystko placil inaczej niz wszyscy. W Twoim przypadku zastanawiajace jest
    > to, ze w innym watku 10zl za wentylacje miesiecznie u Ciebie generuje
    > ponad 10% kosztow energii. Znam osobiscie chyba tylko jedna osobe, ktora
    > mowi, ze placi mniej niz 100zl/mies. za prad i reszta zastanawia sie jak
    > to robi.

    Zaczynając od najprostszego - nie mam telewizora :-) a co za tym idzie nie
    mam też dekoderów, DVD, wzmacniacza i innych urządzeń które pracują non stop
    w trybie stand-by.

    Nie, to nie było celowe działanie samo tak wyszło - po prostu któregoś dnia
    stwierdziliśmy, że i tak go nie używamy. DVD i wzmacniacz po którejś
    przeprowadzce nie zostały nawet nigdy podpięte bo nie mieliśmy takiej
    potrzeby. Filmy wolimy oglądać albo na komputerze albo w kinie.

    > Co do butelek - dzieciaki potrafia wypic dwie butelki dziennie czegos tam
    > w butelce plastikowej. Nie jest to dziwne kiedy dzieci jest trojka,

    Nie musisz mi tego opowiadać też mam dzieci i co tydzień muszę przywozić
    kilka zgrzewek wody i soków, ale tak jak pisałem zbierałem je już wcześniej
    i nie miałem z tym problemu teraz jest o tyle łatwiej że już nie musze ich
    samemu wywozić tylko pełne worki ktoś ode mnie odbiera.

    > kazde podczas upalu powinno wypic wiecej niz wynikaloby to z obietosci
    > butelek. Do tego dochodza rodzice, tj. ja i zona dokladajacy sie do tych
    > dwoch butelek czegos tam co daje srednio nieco ponad pol litra na leb
    > dziennie. To jest 60 samych butelek na miesiac.

    Mam więcej. 60 butelek to raptem 10 zgrzewek, a ja co tydzień kupuję trzy
    zgrzewki samej wody a jeszcze dochodzą soki.

    > Gratuluje temu co 90-120 butelek (nie liczac innych plastikow) upcha do
    > wora po kartoflach.

    Przyjmuję gratulacje, choć ich nie rozumiem.

    Pozdrawiam
    Ergie