  • Data: 2013-08-06 11:34:22
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktqcko$r09$1@news.task.gda.pl...

    > proszę sprawdź może te sprawdzone metody..
    >
    > np w Niemcowie wprowadzono ustawę która nakazała sortowanie śmieci
    > (nie było opcji) i nakazywała mycie opakowań, rzad sie dopiero po
    > jakimś czasie połapał jak im zaczeło w wodociągach wody brakować bo
    > wzrosło znacznie zużycie wody.

    Nie rozumiesz co oznacza określonie "sprawdzone metody"?
    Oznacza to, że ktoś już praktykował i drogą prób i błedów doszedł do
    takiej metody, która akceptowalna jest przez społeczeństwo i zadawala
    rząd.
    U nas natomiast zamiast wprowadzić metody, które wypracowano na
    zachodzie przez 20-30 lat to się zaczyna eksperymetować.
    Eksperymenty zaś polegają na tym, że każda gmina robi inaczej i wszystko
    się sprowadza do ucierania d... szkłem i przerzucania wszystkich
    czynności na mieszkańców, a rzecz się rozchodzi to to, aby odgórnie
    określić jakie rodzaje pojemników mają być dostarczane, w jakiej ilości
    i w jaki sposób zapełniane. U nasz natomiast firmy wywozowe tworzą
    własne prawo i stąd mamy debilizmy typu usuwanie naklejek czy mycie
    butelek, a zarazem stawianie warunków, że wszystko ma być suche.
    Jak myślisz po co?
    Ano po to, żeby szary obywatel wszystko wrzucał do jednego kontenera,
    który jako jedyny został dostarczony w poostaci plastikowego kubła na
    śmieci zmieszane, bo firmy wywozowe i tak wszystko ładują do jednego
    samochodu. :)