  • Data: 2013-08-13 10:20:40
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 23:24, M. pisze:

    > Także uważam, że zbyt szczegółowe przepisy na poziomie ustawy nie są
    > dobre. Posłów jest trudniej wymienić niż radnych. I wracamy do problemu,
    > o którym pisałem - rozliczania samorządów z tego, co robią.

    Wszystko sie zgadza, tylko niedlugo moze byc tak, ze wszyscy bedziemy
    zrywac etykiety z butelek, bo inne firmy wymusza na gminach taki
    obowiazek ogladajac sie na innych. Zaraz wcisna, ze niemcy tez tak robia
    i nikt z tego problemu nie robi, a i Marek pisal cos o podniesieniu cen
    za wywoz czesciej niz obecnie. Wiec powiedza Ci, ze jak nie bedziesz
    odklejal to bedzie drozej.

    Pozdro.. TK