  • Data: 2013-08-12 23:28:54
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 13:54:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jaki tam u Was działa odbiór śmnieci wg "nowej ustawy"

    U mnie spoko - jezdza planowo, dwa razy czesciej niz wczesniej (dwa razy
    w miesiacu niesegregowane, raz na miesiac segregacja). Wlasnie nam obnizyli
    oplate z 10,60 do 8,30, wiec za wywoz smieci bede placil od tej pory
    16,60 pln / mc. Wczesniej placilem 35 pln :-) Nawet jak machne dwojke dzieci
    to bede mial taniej niz wczesniej i dwa razy czesciej oprozniany. Od bidy
    by mi starczyl teraz mniejszy kubel 120l ale ze leniwy jestem wiec pewnie
    bym zapominal wystawiac smietnik tak czesto i bede jak wczesniej - raz
    na miesiac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.