    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Thu, 13 Dec 2012 12:38:34 +0100

    news:ka754k$5hv$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Mi sie strasznie podoba Twoj sposob postrzegania wolnosci.
    Czy to nie Ty kiedys pisales zeby sprawdzic w lokalnym planie
    zagospodarowania czy mozna miec inny niz czerwony dach, inna niz czerwona
    kostke i inna niz zolta elewacje? Czy mozna palic drewnem w kotle? Teraz
    szkola, dzieci i przedszkola... No faktycznie mozna budowac sie gdzie sie
    chce...

    > A ta urzędniczka to z Carskiego nadania czy jak? A te decyzje to nie
    > konsultowane czy jak?
    >
    > Już wiem, co będzie dalej usłyszę, że demokracja nie działa i człowiek nie
    > ma wpływu na urzędników i tym podobne marudzenie ludzi biernych. Pisałem
    > już tu kiedyś jak była sprawa lokalizacji dwupasmówki w pobliżu mojego
    > miejsca zamieszkania to w konsultacjach społecznych udział wzięły 4 osoby.
    > Oczywiście inni się obudzą za kilka lat jak się zacznie budowa z wielkimi
    > pretensjami że im "urzędniki" drogę chcą przed domem postawić.

    To ja Ci przytocze inna historyjke: przebudowa drogi, chodniki, trawniki i
    podjazdy. Jako wlasciciele lokali uzytkowych poszlismy do gminy prosic o
    projekt podjazdow, bo chcemy do tego sie ustosunkowac. A tam pani, ze
    jeszcze nie ma planu i tak dalej, a wogole to trzeba bedzie w trakcie prac
    ustalac co i jak. No dobra....
    Przyszli robotnicy po roku i robia krawezniki, trawniki przy wiazdach metr
    na metr z obrzezami drozszymi niz metr kostki bruklinowej. Chu wie co to za
    ekonomia, ale dobra.. Wiec my do wojta o co chodzi panie? A pan, ze teraz to
    juz za pozno i ze plan drogi krajowej nie przewiduje tego i tamtego. Skutek
    byl taki, ze trzeba bylo robic po Polsku, czyli jak pojechali to wypie.. po
    dwa, trzy krawezniki poszerzajac podjazd. Tak wyglada ta Twoja idealna
    rzeczywistosc wplywu na to gdzie sie mieszka, co sie robi i jak to urzednik
    wie lepiej.

    Pozdro.. TK