  • Data: 2012-12-13 16:05:05
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kaclvu$ilm$...@n...task.gda.pl...

    > Nie chodzi o swiadomy wybor tylko o to, ze mnogosc dziwnie potrzebnych Ci
    > podobno przepisow zaweza znacznie Twoje mozliwosci wyboru. Ja tego nie
    > nazywam wolnoscia, Ty owszem.

    Tym się różni wybór od loterii. Aby dokonać wyboru trzeba mieć jakieś dane,
    gdyby nie MPZP to nie mógłbyś wybrać domu w dzielnicy z taką zabudową jaka
    Ci odpowiada, bo w każdej dzielnicy byłaby loteria.

    > Na dzien dzisiejszy co da zmiana urzednikow obecnej, czy poprzedniej
    > kadencji? Droga zrobiona, podjazdy noca poprawiane i jest git.

    Skoro ktoś źle rządzi (a tego ciągle nie wiemy, bo nie znamy uzasadnienia
    dla zmiany rejonizacji) to należy go zmienić i wy brać na jego miejsce
    lepszego. Owszem minionych strat już się nie naprawi, ale można zapobiec
    przyszłym.

    Pozdrawiam
    Ergie