  • Data: 2013-03-01 21:21:35
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgqegu$qf8$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ty jak zwykle doskonale wiesz co ja uważam, już się przyzwyczaiłem :-)

    Prezentujesz tu jakis okreslony poglad bedacy jak mi sie wydaje z moim i
    tyle.

    > Bo? Co właściciele podniosą opłaty za składowanie, czy może firmy będą
    > sobie liczyły więcej za transport? Podaj jakikolwiek racjonalny argument
    > dlaczego ma być drożej. Nie fobie że wszyscy będą kradli, przetargi
    > ustawione itp - bo to wszystko było tak samo możliwe w starym systemie.

    Podalem na samym poczatku. Bede mial drozej. Jaki inny mam podac?
    Wczesniej oplacalo sie za mniej, a teraz musze placic wiecej. Podaj argument
    dlaczego? Nic wiecej nie chce, skoro uwazasz, ze tak ma byc lepiej.

    > Ale ja się dobrze bawię :-) Czekam na jakikolwiek racjonalny argument za
    > podwyżką cen i jeszcze taki nie padł.

    Padl, wiekszosc z nas bedzie placic wiecej. To wg. Ciebie malo?

    >Tymczasem z tygodnia na tydzień przy okazji kolejnych dyskusji widzę jak
    >dyskutanci się wzajemnie nakręcają. Dziś to nawet padają słowa o kradzieży,
    >jak tak dalej pójdzie to za kilka tygodni padną słowa o mordercach.

    Wez nie przesadzaj. Mamy drozej i zastanawiamy sie co sie zmienilo, skoro
    skutek dla nas jest taki sam, a wlasciwie nie, bo mam placic za nieruchomosc
    gdzie nikt nie mieszka.

    > Proszę Cię po raz kolejny czytaj ze zrozumieniem. Za rok będzie wiadomo
    > ile naprawdę kosztował wywóz naszych śmieci

    A to moze pierwszy rok smieci beda odbierane, ze trzeba roku na szacunki?
    Dosc oryginalny poglad.

    > i jeśli się okaże że mniej to opłaty będa musiały być obniżone. To ile
    > sobie teraz jaka gmina założy nie ma większego znaczenia bo to tylko
    > zgadywanka.

    Przerazasz mnie po prostu. Twierdzisz, ze banda idiotow cos tam sobie
    wymyslila nie opierajac sie na realnych danych? Szczyt niekompetencji siega
    zenitu.

    Pozdro.. TK