  • Data: 2013-03-05 09:15:10
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:dfd4727f-bf0a-4ded-b1e2-585408be2ce2@go
    oglegroups.com...

    > Nie pomagać prywatnemu tylko zwiększać zyski gminnego wysypiska i
    > nazwałbym to "wyprać" kasę z podatku śmieciowego.

    Kasa zarobiona na wysypisku nie jest jak to napisałeś "wyprana" i też nie
    może być wydana np. na drogi czy inne inwestycje - jedynie na ochronę
    środowiska :-)

    > Raczej nie bo wysypisko wskazuje gmina z tego co kojarzę.
    > Np gdańskie Szadółki juz dzisiaj przygotowują się do odbioru odpadów z
    > całej gminy Gdańsk

    Nie widziałem takiego zastrzeżenia w ustawie, ale gdyby nawet było to i tak
    gmina nie mogłaby wskazać arbitralnie jakiegoś wysypiska tylko rozpisać
    przetarg.

    Pozdrawiam
    Ergie